jul igen...

tja tja nu är datan helt installerad och jag har precis vaknat igen. otroligt skönt att kunna komma ut på nätet medans man fortfarande ligger i sängen. jag ligger här och lyssnar på musik och vet att morsan snart kommer skrika upp mig för att jag ska hjälpa till å duka eller nåt, för idag ska vi faktiskt (tro det eller ej) fira jul igen. när jag sitter här å skriver känns de verkligen som om jag redan fått den enda julklapp jag  velat ha. men men va gör man inte för släkten? om typ 2-3 timmar kommer mormor, mina kusiner och sen kanske gammelfarmor också om hon orkar. har redan fått en julklapp av mormor men de ska ändå bli kul å träffa mina kusiner :) mormor gav mig en jesus krubba :S och jag är inte det minsta kristen. men de roliga va at hon hade glömt ta bort prislappen. den kostade 5kr. nu kommer mamma in och vill att jag ska ta hand om brorsan så jag kanske skriver sen ikväll om jag orkar :)


///Hugo!
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0