söndag den 28 december och jag har ingen rubrik

Tjena tjena


Som sagt ,bloggen ska startas igen och bli uppdaterad så ofta som möljigt så att vi får många nöjda läsare:)

Tänkte berätta lite om gårdagen. Jag och bambi var på bio igår såg "YES MAN" Den var vell rolig men långtråkig efter ett tag... Efter det drogg vi oss till huddinge där vi bestämde att vi skulle kröka så vi taggade till Ekerö hos en brud som jag hade känt i 5 minuter? o va vell där tills kl 1 o drog senare oss tillbacka till huddinge där vi käkade lite :)

Allt för den dagen iaf, ligger här i sängen helt jävla slut o bakis -_- jaja det får man vell ta ibland.
Jag har ingen planer till nyår det känns ganska sjukt eftersom jag alltid firar på mitt sätt :P aja i år ska man kanske ta det lungt? Jag har ju ett par nyårslöften
som ska hållas sluta röka till exempel..

aja skriver imorn
klart slut

//B.L
None


Kommentarer
Postat av: Birgitta

"Jag har ju ett par nyårslöften

som ska hållas sluta röka till exempel.." HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Snälla, vem försöker du lura? Herregud, hahahahaha. Ditt inlägg gjorde min dag :)

2008-12-29 @ 00:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0