START...igen?

Nu jävlar ska vi dra igång den här skiten igen. Nu har jag fått veta att det i alla fall är en som läser den här bloggen så nu har vi fått en anledning att föra den vidare. Så nu sätter vi igång med en ny bärbar dator som säkert gör skrivandet lättare. Och för Shakirs skull så ska jag faktiskt anstränga mig för att stava rätt vilket jag aldrig gör annars eftersom min svenska lärare ändå bara ger mig G. I alla fall jag sitter här med en sprillans ny data i knät och hade tänkt skriva...men nu när jag väl sitter här så vetefan va jag ska skriva om :S jag antar att ekorren bad mig skriva vidare för att han ville att jag skulle berätta om vår såååå roliga kväll igår. Så ja då gör jag det. Igår kom ekorren hem från småland. Han messade mig runt 3 tror jag å undra om jag skulle me ut. jag sa okej vart e du? ...... Han var då i Nyköping och skulle va uppe i Stockholm om 2 timmar. okej okej tänkte jag  messade baguetten å brorsan för å kolla om dom va vakna. ingen svara så jag körde lite need for speed så länge. vid 5 messar baguetten att han har vaknat. jag klagar lite över att han e så jävla seg sen drar jag å möter han i liljan. vi möts upp i liljan och drar vidare mot sätra där lilleman å ekorren väntar på oss. dom andra ställer sig å försöker fixa cigg medans jag går och köper en pizza macka till middag. jagkommer ut dom har fixat cigg så vi drar upp till gamla goa lusthuset å käkar å dricker lite bira. samtidigt hör vi några barn om smäller smällare och alla tänker samma sak; vi fixar NU! så vi går tillbaka till centrum och fixar nån som köper lite airbombs åt oss. vi köper dock bara ett paket. så vi har 7 stycken och försöker hitta så roliga ställen att smälla dom på som möjligt. det blev i en rutschkana, en papperskorg, ett rör, en större papperskorg och till slut en stor rutschkana som jag fick tända på från toppen och sen hoppa ner. man har fan inte tänkt på det innan men de e fan va dom smäller högt! de låter som om nån skjuter me nåt jävla hagelgevär. I alla fall de va typ de som hände igår för er som inte redan visste. nu sitter jag här med min nya laptop och funderar på om jag ska ut nåt ikväll eller inte..? nåra förslag?




God jul och gott nytt år önskar vi på LACKAPUNG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Detta är ..Shakir.. och du gör ett dåligt jobb på att stava rätt ditt mongo. Kopiera och redigera, ditt CP (Till er där ute som har bröder och systrar som är CP, skit på er) Over and out, Birgitta (Mitt nya terrornamn, moahahahaha)



Nu ska vi få igång den här bloggen igen. Nu har jag fått reda på att det finns en som läser den här bloggen, så nu har vi fått en anledning att fortsätta på den. Nu sätter vi igång med en ny bärbar dator som säkert gör skrivandet lättare. För "Shakirs" skull så ska jag faktiskt anstränga mig för att stava rätt (vilket jag aldrig gör annars eftersom min svenska lärare ändå bara ger mig G). I alla fall jag sitter här med en helt ny data i mitt knä och tänkte skriva, men nu när jag väl sitter här så vet jag inte vad jag ska skriva om. Jag antar att ekorren bad mig skriva för att han ville att jag skulle berätta om våran roliga kväll. Igår kom ekorren hem från småland. Han skrev ett sms till mig runt 3 och undrade om jag skulle med ut. -Okej vart är du?

Han var då i Nyköping och skulle va uppe i Stockholm om 2 timmar. Okej tänkte jag. Jag skrev ett sms till "baguetten" och "brorsan" för och kolla om dom var vakna. Inget svar.

Jag körde lite "Need for Speed" så länge och prövade igen vid 5, och då hade "baguetten" vaknat. Jag klagade lite över att han är så jävla seg och sen drog jag och mötte honom i "liljan". Vi träffades uppe i "liljan" och drog vidare mot Sätra där "lilleman" och ekorren väntade på oss. De andra ställde sig och försökte fixa cigg.

Jag gick och köpte en pizza till middag. Jag kom ut, och så gick vi upp till lusthuset och käkade och drack lite bira. När vi åt hörde vi några barn som smällde smällare och alla tänker samma sak; SMÄLLARE! (Ugh ugh grottmänniska) så vi gick tillbaka till centrum, hittade någon som köpte lite "airbombs" åt oss. Vi fick ihop 7 stycken och försökte hitta så roliga ställen att smälla dom på som möjligt. Det blev i en rutschkana, en papperskorg, ett rör, en större papperskorg och till slut en större rutschkana.

Jag tände på från toppen och sen hoppade jag ner. Jävlar vad de smäller högt! De påminner som om någon skjuter med något slags hagelgevär. Nu sitter jag här med min nya laptop och funderar på om jag ska ut ikväll eller inte.

2008-12-28 @ 00:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0