minne för livet! :D

hahaha idag fick vi fan ett minne för livet! detta är berättelsen om när vi skrämde skiten ur baguettens "bästa" lilla runda vän Ägget. allt började med att jag bambi å marcus kolla på nåra fightscener i hooligans å blev jävligt taggade å slå nån. och som en skänk från himmel träffade vi baguetten å han sa att vi kunde slå ägget bara för han va ful. så han ringde ägget å bestämde att dom skulle träffas i skanstull. jag, marcus å bambi stack hem till mig å fixa mörkare kläder sen gick vi ner till en övergiven tågtunnel nedanför eriksdalsskolan. vi ställde oss i tunnelns mörker å messade baguettenå sa att han skulle ta med ägget dit. tio minuter senare hörde vi dom i tunneln. bambi tände en cigg för att höja stämningen. vi stog vid i mörkret vid väggen å marcus började tjata på att bambi skulle fimpa. då hörde man äggets fula stämma. "vafan e de där. de e en cigglöd där!" man hörde tydligt paniken i hans röst. benny kände inte igen bambi för han hade min pundartröja på sig. han tände ficklampan å lyste på oss. vi stirrade på varann 2 sekunder innan jag gick upp på spåret å skrek: vafan gör ni här!? ut ur vår tunnel era fittor! när benny väl reagerade hade ägget redan sprungit 20 meter. jag sprang efter dom. ägget stannade inte förän dom kom ut på gatan. baguetten stannade utanför tunneln å kolla mot mig. jag började springa igen å skrek vilt efter dom. när båda va ute på vägen gick jag tillbaka å sa till marcus att vi skulle gå efter dom, vilket vi gjorde.

vi såg dom sen igen först nere vid vattnet. vi följde efter å tog in på dom hela tiden. sen satte dom sig på en bänk å rökte. när vi va typ 30 meter ifrån skrek jag. där e dom! ägget kollade panikslaget omkring sig. han gick fram till två 20 åringar som satt på en bänk å sa med sin pipiga röst: ursäkta det är typ två ungdomar som vill slå oss kan ni skydda oss snälla? vi såg vad han gjorde och gick lugnt förbi bara, fortfarande med tjocktröja och halsduk uppdragen för näsan. en av killarna ropa; fryser ni eller grabbar. jag e förkyld! svarade jag med bamse rösten. vi gick vidare upp mot sös och ringde bambi å sa att han skulle möta oss vid tanto, han va ju kvar i tunneln. baguetten messade och sa att ägget ville dra till tanto så vi satte oss där å vänta

efter typ en halvtimme kom baguetten och ägget gående. dom satte sig på en bänk och rökte. jag som hade tagit av mig tjocktröjan gick fram å fråga efter en cigg för att se om dom kände igen mig. nej tyvärr jag har inte så många kvar. sa ägget. men jag kan rulla en åt dig om du vill sa benny å rullade en john silver, han suger på att rulla. ägget kände inte igen mig. tack grabbar sa jag å gick tillbaka till bambi å marcus. jag gav ciggen till bambi och gick tillbaka och snackade med ägget å baguetten. vi småsnackade lite för skojs skull å sen skrämde vi ägget igen. jag frågade om dom som jagat dom å ägget sa att de va nåra som stog i tunneln å typ rökte, rökte, rökte hasch sen sprang dom efter dom, säkert nåra jävla bajen hulliganer. "har du nåt emot bajare eller!?" frågade jag hotfullt. nej! svarade han blixtsnabbt. bra bra sa jag. sen så stack vi hem å baguetten stack till mig så satt vi å garva å snacka om dan xD   hahahahhahahaha fett kul va de i alla fall


PS. blev busted av min lärare för rökning idag :( slutade med hemringning och utskällning så nu har jag bestämt mig för att sluta helt!


MVH // Hugo image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0