R.I.P gympasalen

klockan är runt 12 å jag ligger å halvsover å kollar på hooligans på datorn. nån har precis vibbat mig på msn men jag orkade inte resa mig ur sängen för att ta reda på vem. efter tredje vibben gick jag upp å kollade ändå för de störde filmen. det var jens som skrev hela tiden å ville att jag skulle svara. jag svarade korthugget och irriterat tills han berättade att vår fina gympasal stod i lågor :O jag trodde honom inte först och trodde han drev med mig så jag fortsatte kolla på min film. sen började han vibba igen och hade linkat en sida till en DN artikel.
"Gymnastiksalen vid Sätraskolan i Sätra i sydvästra Stockholm brandhärjades på lördagskvällen."
stod de men inte mycket till text i artikeln. "vet inte vad som orsakat branden, inga personer skadade, byggnade svårt brandhärjad" osv. det är i alla fall väldigt tråkigt att vår gympasal brunnit ner och de kanske till å me har en kopppling till att gympasalen till en skola i mälarhöjden brann ner och några från sätraskolan blev misstänkta för det. vi följer upp mer sinom tid



MVH //Hugo None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0