Baguetten glömde en sak :O

satt här å läste baguettens lilla inlägg och såg till min fasa att han itne skrivit den roligaste delen på lördan! :O
jag snackar naturligtvis om vår lilla incident med farbror blå. :D de va nämligen så här;

vi gick för en sen rökprommis i tanto. klockan va runt 12. vi gick igenom hela tanto å sen när vi kom ner mot vattnet kom en pikébuss körande i typ 100km/h på en gångväg. vi följde lugnt efter utan att tänka mer på de. sen när vi kom ner till vattnet så stog den där å kollade några fulla ungdomar. jag å baguetten snackade ihop oss och fick fram ett så kallat "practical joke" som vi skulle köra med poliserna. vi började vingla oss fram över gräsmattan. men grisarna la ju inte märkte till oss, så jag sa lite högre än väntat till baguetten: "hörru jag tror jag drack liiite för mycket!" å garva mitt klassiska fyllegarv. då vände sig poliserna om och en kom mot oss och började prata lite. sen sa han "blås i den här" till mig. jag vägrade först men sen när han började bli lite irriterad så blåste jag ändå. han kollade på sin dosa och sa förvånat "du är nykter" "För mycke cola!" sa jag å garva. när vi slutat garva och hela pikébussen hade ögonen på oss ville dom lysa oss i ögonen. :o dom jävlarna trodde vi rökt på! nu komemr den roligaste delen den som baguetten tog på sig
"titta hit" sa farbrorn i blå uniform och lyste mot baguetten med en lampa. han täckte för ögonen och titta ner i marken. "nej nej aldrig du skulle aldrig tycka om mig mina ögon är helt svarta pupillerna täcker ju allt!" sa baguetten. polisen tog tag i hans arm och lyste honom skarpt i ögat. han såg ytterst förvånad ut när han släppte armen.
"SAAAAAAIK!" skrek vi när vi sprang därifrån och upp mot kolonilotterna



/Hugo image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0