seeeeeeegt!

jaha nu har jag inte skrivit på ett tag å sitter nu på min engelska lektion 10:35 - 11:15 och har fett tråkigt! jag har precis vart inne på spanskan å gjort mitt resten på mitt prov (hoppas på ett VG :D). engelska prov imorn har pluggat hela jävla dan igår å pallar inte mer. vår kära lärare alexandra sa då att jag fick sätta mig vid datan å blogga om jag ville. har dock inget att skriva om så bara babblar på. i måndags fick jag å shakir äntligen klart vårt bildprojekt med en kortfilm gjord av bilder. sandro gjorde berättarösten och dom som vill kan adda mig på msn så kanske jag är snäll å skickar ([email protected]). just nu står sarah bakom mig å knäpper mig i huvvet å undrar varför jag skriver. jag säger bla bla bla orkar inte skriva för jag kommer inte ihåg va jag sa. nu slutar vi om en kvart å jag pallar inte skriva mer för jag har ännu en tråkig lektion efter där jag redan gjort klart provet å har inget att göra så vetefan va jag ska göra men hej hopp nu sticker jag!





MVH // Hugoimage27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0