baguetten is back...but not in black

Som hugo kanske redan berättat har vi startat om bloggen  det va ju ett tag sen man skrev..Som sagt hade varit och testat mig i måndags på klamydia dagen fick göra urinprov o grejer.Fick veta att jag har nåra symptomer o så -_- .I alla fall fick resultaten hemskikade så ni kan ju fatta själva hur nervös jag va hela dan :O. Orkade verkligen inte åka hem efter skolan för att kolla o så, messade bambi och hugo o sa att dem skulle komma till min jättefina(fula) skola. Sen drog vi till skanstull och vidare till sätra. Va där ett bra tag sedan drog jag vid 8, freja åkte med till liljeholmen skiiit snäält (a). Sen kom jag hem ,såg brevet på köksbordet,tvekade verkligen på o öppna.. Men fick tillrekligt med mod för att göra det.. Hade inte klamydia:D så nu sitter jag här o bloggar med en fet smile :D
aja iaf här kmr lite bilder ;)

hahah glömmer aldrig den kvällen asså ;) till vänster har ni Ante !:D
 och till höger Tim! alias hugo (delägare av lackapung.blogg.se) :P
ingen av dem var nyktra direkt :P




och nu the one and only the hotest man on this planet
 i'm talking about ME(baguetten) ! klaga nt på bilden hitta ingen annan :O



None
allt för mig ikväll/baguetten<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0