Gott nytt år!

Nu har är det ett nytt år. klockan är 02.07 och jag sitter i en 4 våningsvila på lidingö med släkten. dom är på nedervåningen å skriker å brottas, jag sitter här på vinden och leker emo och skriver. igentligen är jag inte deppad utan har bara tråkigt. har vart en rolig nyårsafton med skumpa raketer och cigarrer från kuba. började med att jag inte ville åka med hit eftersom simon (han som vi är hos) alltid vill brottas med mig eftersom han har fått för sig att jag är typ sverigemästare i judo. men det slutade med att jag iafl åkte hit. visste inte vart han bodde eller så men ångrar mig ju inte nu när jag sitter här med grym utsikt över lidingö. när vi kom hit va simon på mig direkt och fixade min data med nät och allt direkt. sen skulle dom käka förrätt som inte jag ville ha eftersom jag inte gillar hummer. men jag kom ner sen efter och käkade helstekt oxfilé och rådjursadel. fyfan va gott de va! sen gick jag upp och lyssnade på lite musik med det nya programmet som jens fixat åt mig gratis. Spotify! äger hårt kan jag ju säga. sen vid tolv drog vi ut och smällde av alla raketer. simon och hans brorsa beter sig verkligen som 14 åringar när smällare å raketer är inblandade. dom smällde iväg hälften innan jag ens druckit upp min skumpa. jag svepte skumpan och sprang ner för att va med. inga avsmällda fingrar i år heller. sen när de va slut bara drog alla in igen :S utom jag och simons brorsa. vi stog utanför på balkongen rökte cohiba cigarrer och pratade om resor och livet i allmänhet. klockan blev 1 oh klockan blev 2 och nu sitter jaghär och pratar med sandro i skype och skriver. det jag igentligen ville säga var GOTT NYTT ÅR! men när jag väl börjar skriva tar det aldrig slut. mennu ska jag avsluta och gå ner och vara lite social.

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!


(kan tyvärr inte lägga in någon bild min brandvägg har fuckat sig lite men ber benny göra det :) )

//HUGO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0