Måndag

Sitter hemma o gör typ ingenting.. idag var det skola,slutade vid två sen så mötte jag upp rasmus i slussen va lite med tjejerna i medis o drog vidare till sätra,ingen ville eller kunde komma ut buuuuuhhhhhuuuu:P!aja till slut kom cribbe o vi drog hem till hnm o chillade lite o bara tog det lungt sen drog vi ut igen o va i centrum o så skit kul! (not) efter ett tag så drog jag mig hemmåt käkade lite o sov lite så nu sitter jag här nyvaknad o kommer nog inte kunna slagga inatt..

Föresten har ni märkt en sak? ti...oj mena hugo suger verkligen på att uppdatera:O fan farsor suger och han säger att jag är en omogen liten fjortis :O aja får skälla på honom senare
 
"alkohol löser inga problem, men det gör varken vatten eller mjölk heller":)

/////baguetten

Kommentarer
Postat av: Felicia

MEN UPPDATERA FÖR I HELVETE, SKITUNGAR!!!!!!!

2009-03-05 @ 08:36:53
URL: http://flisia.devote.se
Postat av: HUGO

fan inte mitt fel att jag glömt lösenordet :(

2009-11-09 @ 10:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0